7 Ocak 2008 Pazartesi

HALI DEKORASYONU

“Yılın Markası” ödülünün de verildiği panelde konuşan Kaşmir Halı İcra Kurulu Üyesi U. Naci Topçuoğlu, 2007 yılının en iyi markası seçilmelerinin kendileri için çok önemli olduğunu vurgulayarak şöyle dedi:

“Özellikle son yapılan, her 690 YTL alışveriş yapana yarım Cumhuriyet Altını promosyon kampanyamızın diğer promosyon kampanyalarından farklılaşması, pazarlama uygulaması olarak sektöre yeni bir boyut getirmesi, yılın markası seçilmemizde temel etken olmuştur. Öncelikle Kaşmir Halı, ürün kalitesi, fiyat politikası ve tasarım anlamında diğer halı firmalarından farklılaşmayı başarmıştır. Türkiye genelindeki yaygın satış ağı, ürüne ulaşmayı kolaylaştırırken, reklam kampanyaları da ürünü desteklemiştir.”

Kaşmir Halı’nın yeni projelerinden de bahseden Topçuoğlu, sözlerine şöyle devam etti: “Kaşmir Halı, Türkiye’nin yanı sıra Avrupa’da da yeni bir yapılanma içine girdi; markalaşma çalışmalarımıza hız kazandırdık. İki sene gibi kısa bir sürede Türkiye’de pazarda bilinen markaların başında gelmek önemli bir başarı. En kısa zamanda yeni projelerle Kaşmir Halı’yı tüketiciyle buluşturacağız. Kaşmir ailesini yeni ürünlerle genişleterek tüketicinin farklı ihtiyaçlarını karşılayabileceği konsept mağazalar oluşturmaya başlıyoruz.”

2005 yılında faaliyete geçen Kaşmir Halı, Türkiye’deki pazar liderliğini en kısa zamanda Avrupa’ya da taşımayı hedefliyor. 60.000 m2 alanda kurulu olan Kaşmir Halı yılda 6 milyon m2 üretim kapasitesine sahip bulunuyor. 2008-2009 yıllarında üretimini 12 milyon m2’ye çıkarmayı hedefleyen Kaşmir Halı, 21 farklı kalitede üretim yapıyor.

Dünya standartlarında ve üstün teknolojiyle üretim yapan Kaşmir Halı, misyonunu ise “Her bütçeye ve her beğeniye yönelik olarak, geniş ebat, geniş desen ve renk çeşitleriyle üretimden satışa ve satış sonrası hizmete kadar her aşamada yüksek kalite” olarak açıklıyor. Kaşmir Halı, Türkiye’de 12 bölge bayii ve 1200’ün üzerinde satış noktasıyla hizmet veriyor.

Hiç yorum yok: